بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ مسابقه پرسپولیس و الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا

  • کد خبر: ۱۸۶۶۵۹
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
  • ۲
ساعت و تاریخ مسابقه پرسپولیس و الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا
مسابقه تیم‌های پرسپولیس و الدحیل درهفته دوم لیگ قهرمانان آسیا فردا (دوشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲) برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل در هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ فردا (دوشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲) در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه قطر به مصاف هم می‌روند. جدال دوتیم در حالی برگزار می‌شود که به نظر می‌رسد پرسپولیس و الدحیل، بعد از النصر باید برای دومین سهمیه این گروه با هم رقابت کنند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در اولین مسابقه خودشان در این تورنمنت با ۲ گل مغلوب النصر شدند و شاگردان هرنان کرسپوی آرژانتینی هم با تساوی بدون گل مقابل استقلال تاجیکستان متوقف شدند تا جدال فردای دو تیم در اوج حساسیت برگزار شود.

تیم قطری غیر از هرنان کرسپوی دوست داشتنی چند چهره بزرگ فوتبالی دیگر را هم در ترکیب خودش دارد که بدون شک بزرگترین آن‌ها کوتینیوی برزیلی است. ستاره سابق لیوپول و بارسلونا دوران فوتبالی‌اش را در قطر خوب آغاز کرد و توانست در اولین بازی خود برای الدحیل گلزنی کند. او در کنار معز علی و مایکل اولانگا، خط تهاجمی الدحیل را خواهد ساخت.

این همه در حالی است که یحیی گل محمدی برای چیدن ترکیب اولیه تیمش برای اینبازی به دردسر افتاده است. مهدی ترابی و وحید امیری بخاطر مصدومیت در طول هفته گذشته تمرین درست و حسابی نداشتند و احتمالا نمی‌توانند در این مسابقه از ابتدا به زمین بروند. میلاد سرلک در بازی با النصراز زمین اخراج شد و بدون شک در این مسابقه هم غایب خواهد بود. به این جمع یاسین سلمانی و محمد عمری را هم اضافه کنید که درگیر تیم ملی امید و بازی‌های هانگژو بودند و برای جدال با الدحیل راهی قطر شده اند.

این دو تیم پیش از این در ۸ مسابقه برابر هم صف آرایی کرده اند که سهم الدحیل ۴ و پرسپولیس ۳ برد بوده و یک بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. این همه در حالی است که پرسپولیس کلا مقابل نمایندگان قطر وضعیت خوبی دارد. سرخ‌پوشان در ۲۳ مسابقه برابر حریفان قطری ۱۱ بار پیروز شده و ۸ شکست و ۴ تساوی هم در این تعداد رویارویی دیده می‌شود. به جز الدحیل، پرسپولیس برابر الریان، العربی، الوکره، السد و الغرافه هم در رقابت‌های رسمی آسیایی قرار گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م و
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
0
0
آدم نباید ای همه خودباخته باشه.آن بازی با النصر که مدیر عامل دربدر بدنبال عکس گرفتن بود،آن تبلیغات ویرانگر تلوزیون شبکه های ایران بنفع النصر بازیکنان را خالی میکرد و آنهم مصاحبه مربی پرسپولیس قبل از شروع بازی که ته مانده انرژی تیم را بباد داد،ودست آخر دوتا بازیکن عربستانی گل زدن.تاسف داره جایی که هنگکنگ تیم مارا حذف میکنه ژاپن ۴ گل به آلمان میزنه،خبرنگار همین صفحه از قبل النصر را صدر نشین میکنه.تاسف،تاسف،تاسف
حسین شنبه اسماعیلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
0
0
سلام ۳بر ۰ به نفع الحدید تمام می‌شود چونکه مهره‌های خیلی خوبی داره حریفمون از جمله نیمار ۲تای گله اولم نیمار میزنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->